TrollaTroll
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

TrollaTroll

Spelföreningen TrollaTrolls förum. Ett forum för alla som gillar rollspel, och framför allt för medlemmar av TrollaTroll.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!!

Gå ner 
4 posters

Eh?
I'm in^^
Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! I_vote_lcap100%Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! I_vote_rcap
 100% [ 2 ]
"Spider-man 3 var inte alls gay" (nej)
Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! I_vote_lcap0%Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totalt antal röster : 2
 

FörfattareMeddelande
Nuclear-Man!

Nuclear-Man!


Antal inlägg : 69
Registreringsdatum : 08-06-19
Ålder : 32
Ort : All major cities and/or all undiscovered countries/continents containing evil mages and dinosaurs.

Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Empty
InläggRubrik: Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!!   Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Icon_minitimetor nov 27, 2008 12:11 pm

Hej!
jag har planer på att sätta ihop en kampanj i m&m efter jul! denna tråd är till för att de intresserade ska kunna anmäla sig. denna kampanj har dock lite annorlunda regler...
FLUM!!! spelet kommer gå ut på oseriösa spelare med oseriösa kampanjer i en skum värld!!! glöm när Batman mötte jokern, glöm wolverines pondus och glöm inte hur gay spider-man 3 var, ni är här för parodi och förlöjligande!!! namnen ovan är kommande hjältar/skurkar i spelet.
bakgrunden, krafter och karaktärer ska inte vara för förnedrande mot minoriteter, men seriösa karaktärer kommer snabbt att dö Very Happy för omväxlingens skull^^

MVH

The Amazing
NUCLEAR-MAN!


Senast ändrad av Nuclear-Man! den sön nov 30, 2008 2:32 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
PanCake

PanCake


Antal inlägg : 33
Registreringsdatum : 08-08-10

Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!!   Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Icon_minitimetor nov 27, 2008 2:11 pm

Jag funderar på att haka på...

Ska jag höfta en karaktär eller ska jag mala på den?

Frukta min oseriösa makt, jag har den fruktade kraften att... Lysa lite grann om det är VÄLDIGT mörkt.
Till överst på sidan Gå ner
L4N15

L4N15


Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-06-20
Ålder : 32
Ort : somewhere in space

Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!!   Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Icon_minitimemån dec 22, 2008 2:06 am

Count me in! Laughing

Now to the unserius problem of finding an unserius characterbasis, BEWARE as this will be very unserius.
Till överst på sidan Gå ner
LordInsane

LordInsane


Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 08-06-21
Ålder : 33
Ort : Ödsmål, Bohuslän, Ockuperade Norge, Söndrade Kalmarunionen

Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!!   Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Icon_minitimemån dec 22, 2008 12:24 pm

Låter intressant. Hur ställs det till Affectionate Parody?
Och hur är det med Superdickery?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!!   Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Lard-Lad and BelcherMan-Boy!!!!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
TrollaTroll :: Rollspel :: Mutants And Masterminds-
Hoppa till: